آکاردئون

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

سبز !🌿

همه جا سبزه ! اردیبهشت قشنگترین ماهی بود که توی بهار دیدم. بارون و سبزی ، دوباره بارون و سبزی ! تجربه ی من از زمستونِ پارسال تجربه ی چندان خوشایندی نبود ! تجربه ش ، کنار اومدنِ با سختی بود. سخت بود و هر وقت درختهای لخت و هوای سرد و آفتاب رو می دیدم از زمستون بدم میومد. پس هنوزم دلم برای زمستون و خصوصا ! اسفند تنگ نشده.این روزا بیشتر روی مود فیلم دیدنم. حتی کمتر کتاب میخونم و پادکست گوش میدم که اصلا خوب نیست.

چند روز پیش مجله ی موفقیتو خریدم که خب به نظر من ! آخرین باری که خریدمش-که اردیبهشت سال ۹۸ بود به گمونم.-خیلی بیشتر دوستش داشتم تا الان

الان هنوز کامل نخوندمش اما صفحات اولش پر از کلمه ی "کنکور" بود.الانم دارم همون مطالب رو میخونم یه قسمتیش هم راجب کنکور در زندان و اینها صحبت شده بود که جالب بود به نظرم این مطلبش...! پادکستِ انسانِ کامل هم از آقای شکوری باید گوش بدم و دلم میخواد فیلم کره ای و فرندز ببینم...

برم که کلی کار دارم.

پ.ن۱: الان دیدم آخرین مطلب منتشر شده مال دیِ ۹۹ هست ! یعنی من الان نزدیک به ۴/۵ ماهه که اینجا چیزی ننوشتم؟! چرا متوجه نشدم؟! 

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان