آکاردئون

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

In the passage of time

۱۰ فروردین.

خیلی عجیبه که آنقدر کم توی وبلاگم نوشتم با وجود این که از سال ۹۹ دارمش و الان ۱۴۰۳ ایم ! حتی باورش هم سخته توی این ۴ سال زندگی خیلی پیچ تو پیچ بود و کلی اتفاقات عجیب افتاد. پستِ قبلی رو دیدم و خوشحال بودم از این که سال پیش کتاب خوندم ، مهم نیست که ویژگیِ مهمی نیست مهم اینه که من دوستش دارم و از نگه داشتنِ این ویژگی خوشحالم ، خب دقیقا ۱۰ تا کتاب خوندم که به نظرم نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده...کمدم رو پاکسازی کردم لباس‌های خیلی قدیمی و رنگ و رو رفته رو ریختم دور یک سری لباس هم که مرتب و قابل استفاده بودن اهدا کردم ، چند تا کتاب هم از قفسه ی کتابهام جدا کردم تا اهدا کنم ، به کتابخونه ای یا کسی که دلش بخواد بخونتشون ، پروژه ی تمیز کردن کمد لباس و کتاب‌ها دوست داشتنیه برام ، خب هنوز نوبت به کتابهام نرسیده ، متاسفانه خیلی به کتابهام وابسته ام و خیلی دیر به دیر و به ندرت تصمیم می گیرم چیزی رو دور بریزم ! بهرحال لذت بخش بود برام:)

۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان