آکاردئون

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

ازین حال و هوای آبانی میگم.

امروز ۲۴۴ ُمین روز از روزیه که این وبلاگ رو ساختم ! ینی چند روز دیگه مونده تا اولین سال داشتن ِ وبلاگم؟ بیخیالش! چون من که تووش نمینویسم. راستش فضای وبلاگم خیلی خیلی غمگین بود و این رو دوست نداشتم تازه پست های قبلی رو هم دوست نداشتم و طی یک تصمیم زدم همه رو حذف کردم ! الان آسوده خاطر ترم. این که همتون اینجایید و مینویسید تووی این کرونا و قرنطینه و این ها احساسِ یک جامعه ی کوچولو رو بهم میده و ازین بابت بسی خرسندم ! هر چند من که زیاد نمینویسم و این طرفها آفتابی نمیشم!😐ولی خب...خوندنتون خودش یه حس خوبی داره.یه چالش وبلاگی راه افتاده و آه بچه ها نمیدونید چقدر دلم میخواست که کنکوری نبودم و هر روز اینجا پست میگذاشتم و با هیجان از اتفاقات دور و برم ! حتی افتادن یه برگ پاییزی صحبت میکردم [بخونید پر حرفی میکردم.] و آه بچه ها نمیدونید چقدر دلم میخواست من هم توو اون چالش شرکت کنم ! ولی متاسفانه یک پشت کنکوری هستم ! حالا این ها رو ولش کنید ، دیروز یه دفتر برداشتم و بزرگ توش نوشتم آبان و  هم برنامه ریزی کردم ! ولی نمیدونم چرا اون کلمه "آبان" اون وسط داره میدرخشه؟:) و چرا هر وقت نگاهش میکنم حسِ خوبی میگیرم؟

+شما میدونید چرا این پست انقدر صمیمی وار شد؟:) من نمیدونم فکر میکنم چون احساسِ صمیمیتم در این فضا بیشتر شده!

+از اون جایی که ممکنه یکهو این پست رو هم حذف کنم پس لطفا در هنگام حذفش غافلگیر نشید با تشکر^_^ [۱۳۹۹/۸/۱]

+[۱۳۹۹/۸/۳]وقتی وبلاگ هاتونو باز میکنم و تازه با وبلاگ هاتون آشنا می شم سریع میرم قسمت" درباره ی من " رو میخونم خیلی هیجان انگیزه:)))، از اون جایی که هنوز نمیخوام این پست رو منتشر کنم و ممکنه هی بیام اینجا و بهش اضافه کنم یکهو ممکنه با یه پست بسیاار بلند بالا مواجه بشید که یادداشت های هر روزه امه😁

+[۱۳۹۹/۸/۴] چند روز پیش وقتی همه ی اهالیِ خونه بیرون از خونه کار داشتن و فقط من خونه بودم خونه ترکیده بود از بی نظمی و نامرتبی. بلند شدم همه ی خونه رو تمیز کردم و جارو کردم ! بعد نشستم جلوی تلویزیون و برنامه ی کتاب باز! یه آب جوش ریختم تووی لیوان و دو تا شکلات ۸۴ درصد تلخ و مقادیری شکر قاطی کردم و همراهِ خرما ها خوردم ! راستش ترکیب اون خونه ی تمیز و بوی شکلات و برنامه ی کتاب باز رو شدیدا دوست داشتم . دیروز عصر هم کتاب باز دیدم و تصمیم گرفتم حتما اشعار اخوان ثالث رو بخرم و بخونم. میدونید؟ من عاشق شعر خوان هشتمِ اخوان هستم !

+چه خبر بچه ها؟

 

۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان