آکاردئون

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

از اون زمان هاست که گم شدم.

خب میدونید من برای رفتارهام یه سری خطوط قرمز دارم.مدتیه حس می کنم دارم خارج از الگوهام رفتار می کنم. بخوام ساده تر توضیحش بدم " رفتار بچگانه" اسم خوبیه...بهرصورت ۶ ماه گذشته رو خیلی بد زندگی کردم. اصلا حواسم به خودم نبود. اصلا طبق برنامه ریزی پیش نرفت...ولی از این به بعد بیشتر باید حواسمو جمع کنم. صبحونه و غذای کافی بخورم...عینکمو عوض کنم به دندونم رسیدگی کنم...اون کلاسو برم...و خوب بشم...:(

پ.ن: این که حسِ یه شب بارونی توی آبان سال پیشو نوشتم خیلی عجیبه ولی شاید اگه نمی نوشتم هرگز اون شب رو به خاطر نمیاوردم...اما الان یادم میاد...این دلیلیه که باید بنویسم بیشتر و بیشتر و بیشتر!

۹ مرداد ۱۴۰۰

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان